Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu z Bankiem BGŻ BNP Paribas

Ponad 5000 firm przystąpiło do akcji Banku BGŻ BNP Paribas „Wspierajmy Sąsiedzki Biznes”. Od 31 maja do 6 czerwca będzie trwał Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu  i obejmie on 360 aglomeracji i 492 oddziały Banku BGŻ BNP Paribas. Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu to najważniejszy moment kampanii, która zachęca lokalne społeczności do robienia zakupów i korzystania z usług oferowanych przez małe lokalne firmy, a przedsiębiorców do przygotowania promocyjnej oferty dla swoich klientów, np. zniżek i bonusów. Bank z tej okazji również przygotował specjalną ofertę kredytów, leasingu, terminali płatniczych i kont dla małych firm.

Do akcji zgłosiło się już ponad 5000 firm, które działają w różnych branżach. Są to m.in. restauracje, kwiaciarnie, sklepy spożywcze, salony kosmetyczne, kancelarie notarialne. Przedsiębiorcy, którzy chcą wziąć udział w akcji nadal mogą to zrobić. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.sasiedzkibiznes.pl i dołączyć do akcji. Na stronie jest również możliwość sprawdzenia, jakie firmy z okolicy już przystąpiły do akcji i jakie rabaty proponują. Uczestnicy oznaczą swoje firmy materiałami marketingowymi oraz wyeksponują swoją ofertę promocyjną.

Bank jest częścią globalnej Grupy BNP Paribas, ale jednocześnie jesteśmy bankiem, który codziennie wspiera lokalny biznes i lokalną gospodarkę. Z rozmów z klientami wynika, że oprócz dobrych produktów i oferty, zależy im na banku, który będzie ich dobrym sąsiadem – powiedział Piotr Makowski, dyrektor Zarządzający Pionem Klientów Biznesowych w Banku BGŻ BNP Paribas.

Bank BGŻ BNP Paribas, jako patron i organizator akcji, przygotował specjalną ofertę:

Ta akcja to początek drogi, w której będziemy aktywnie wspierać polską mikroprzedsiębiorczość i krajowe małe firmy. Zapraszamy do korzystania z lokalnych ofert przygotowanych przez biznesy prowadzone w sąsiedztwie od 31 maja  – dodał Piotr Makowski.


dostarczył infoWire.pl